00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

اجاره اتومبیل در استانبول
اجاره اتومبیل در استانبول

1400/12/05

اجاره اتومبیل به توریست‌ها تنها با ارائه پاسپورت و داشتن گواهینامه بین المللی و یا ترجمه نوتر شده گواهینامه 

 
استانبول پایتخت تمدن ها و یکی از مهم ترین شهرهای جهان است. استانبول علاوه بر اینکه شلوغ ترین شهر ترکیه است، مرکز اصطلاحات تجاری، اقتصادی و توریستی است، جایی که میلیون ها نفر خواهان دیدن آن هستند. شاید در استانبول که با زیبایی های طبیعی، تاریخی و فرهنگی اش در انتظار کشف شدن است، متوجه جریان زمان نشوید.
تمدن های بیزانسی و عثمانی در شکل گیری زیرساخت های فرهنگی و سیاسی استانبول که یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان به عنوان سکونتگاه است، نقش اساسی داشتند. در حالی که می توانید بقایای این دو تمدن را در گوشه و کنار شهر بیابید، اما ممکن است در نتیجه زندگی مدرن با ساختمان های مرتفع روبرو شوید. بسیاری از افرادی که شهروند ترکیه نیستند در استانبول زندگی می کنند که سنت و مدرن را در کنار هم قرار می دهد. این نشانه ای از ساختار چند فرهنگی چند صد ساله شهر است.
اشتباه نیست اگر استانبول را که مرکز تمدن هاست با یک موزه در فضای باز مقایسه کنیم. ممکن است با ساختمان هایی روبرو شوید که در هر قدم تقریباً توجه همه کسانی که به شهر می آیند را به خود جلب کنند. از این حیث صدها مکان در استانبول وجود دارد که یک گردشگر باید آن ها را کشف کند. زیبایی های طبیعی، خرابه های تاریخی و مناطق مدرن وجود دارد. موزه ایاصوفیه، مسجد آبی، بازار ادویه، بازار بزرگ و بسفر تنها تعدادی از مکان هایی هستند که باید در استانبول ببینید.
شما می توانید امتیاز اجاره ماشین را برای سفر در شهری انتخاب کنید که میلیون ها نفر در آن زندگی می کنند و صدها هواپیما هر روز فرود می آیند و بلند می شوند. اجاره خودرو که به شما امکان می دهد تجربه ای راحت داشته باشید، تجربه ای بی دردسر را در حمل و نقل در استانبول فراهم می کند.
این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link