00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

حقوقی و محکمه و پلیس و شهروندی توسط وکیل رسمی شرکت و عضو کانون وکلای ترکیه در مجموعه ISTAIRAN آقای HASSAN MÜL
حقوقی و محکمه و پلیس و شهروندی توسط وکیل رسمی شرکت و عضو کانون وکلای ترکیه در مجموعه ISTAIRAN آقای HASSAN MÜL

1402/06/07

تمامی خدمات حقوقی و محکمه و پلیس و شهروندی در مجموعه ایستاایران توسط آقای HASSAN MÜL عضو کانون وکلای ترکیه و وکیل رسمی شرکت  ISTAIRAN  انجام می‌پذیرد آقای HASSAN MÜL با تجربه ایی بیش از ۱۵ سال در محاکم قضایی ترکیه آماده کمک به هموطنان فارسی زبان در امور حقوقی میباشند 

اخذ شهروندی ترکیه از طریق ازدواج چگونه ممکن خواهد بود؟

مطابق ماده 16 قانون شهروندی شماره 5901 تنظیم شده است. ازدواج یک خارجی با یک شهروند ترکیه به طور خودکار به فرد خارجی تابعیت ترکیه نمی دهد. برای اخذ تابعیت باید دارای شرایط زیر باشد.

شرایط اخذ تابعیت ترکیه از طریق ازدواج:

خارجی که درخواست تابعیت می کند باید حداقل 3 سال با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده باشد و ازدواج ادامه داشته باشد.
همسرانی که در اتحاد خانواده زندگی می کنند.
خارجی برخلاف عقد ازدواج عمل نمی کند.
خارجی در شرایطی نیست که امنیت عمومی را تهدید کند.
خارجی درخواست تابعیت
اتباع خارجی که با یک شهروند ترکیه ازدواج می کنند می توانند با مراجعه به فرمانداری شهر محل سکونت در صورت اقامت در ترکیه و یا به کنسولگری ترکیه در کشور خود در صورت حضور در خارج از کشور، درخواست شهروندی کنند. در صورتی که همسری که شهروند ترکیه است بعد از تاریخ درخواست شهروندی فوت کند ، شرط «زندگی در اتحاد خانواده همسران» در شرایط فوق الذکر نمی باشد. خارجیانی که شرایط فوق را برای شهروندی ترکیه دارا باشند می توانند در هر زمانی برای شهروندی ترکیه درخواست دهند .

مدارک مورد نیاز برای درخواست اخذ تابعیت ترکیه از طریق ازدواج:

قبل از هر گونه اقدام در اخذ شهروندی از طریق هر گونه روش ،  منطقی میباشد از طریق یک وکیل حاذق در این امر اقدام شود  ،  هستند افرادی که بدون آگاهی و بصورت خودسرانه در راستای اخذشهروندی چه از طریق سرمایه‌گذاری و چه از طریق ازدواج اقدام کردند که با توجه به سپری شدن سالها زمان هنوز موفق به گرفتن شهروندی  ترکیه نشدند و تنها متضرر هزینه و زمان شده اند

تشکیل دادخواست با بیان درخواست
نمونه ثبت هویت که توسط مراجع درخواست همسر شهروند ترکیه از سیستم گرفته شده است.
گذرنامه یا سند مشابهی که نشان دهد فرد تابعیت کدام ایالت را دارد، در صورت امکان دریافت آن در صورت بی تابعیتی.
سندی که اطلاعات هویتی فرد را نشان می دهد، مانند شناسنامه یا شناسنامه.
اگر محل اقامت ترکیه است، آخرین مجوز اقامت.
در صورت وجود حکم قطعی دادگاه در مورد هر جرمی، رونوشت مصدق آن.
در صورتی که تاریخ تولد شخص فاقد ماه و روز باشد، مدرکی که از مراجع ذیصلاح کشور وی برای تکمیل تاریخ تولد اخذ می شود و در صورت عدم امکان اخذ سند، اظهارنامه امضا شده مبنی بر قبول اقدام در مطابق ماده 39 قانون خدمات جمعیتی شماره 5490.
رسیدی که نشان می دهد هزینه خدمات به صندوق دار مالی پرداخت شده است.
آیا تابعیت ترکیه به طلاق ختم می شود؟
اگر فردی که تابعیت ترکیه است به هر دلیلی بخواهد همسر ترک خود را طلاق دهد، تابعیت وی ادامه دارد. انحلال نکاح تأثیری بر تابعیت او ندارد.

آیا همسر خارجی باید در ترکیه اقامت داشته باشد؟
همسر خارجی برای اخذ تابعیت ترکیه نیازی به اقامت در ترکیه ندارد. ازدواج در مکان مورد نظر در خارج از ترکیه قابل ادامه است و پس از پایان 3 سال می توان برای تابعیت ترکیه اقدام کرد.

آیا همسر خارجی فردی که شهروند ترکیه می شود می تواند برای تابعیت ترکیه اقدام کند؟
آره. اگر همسر خارجی که مایل به اخذ تابعیت ترکیه است متعاقباً تابعیت ترکیه را کسب کرده باشد، تاریخ اخذ تابعیت ترکیه در محاسبه مدت سپری شده در ازدواج مبنایی قرار می گیرد.

یادآوری میکنیم  وکلا در مجموعه ایستاایران  وکالت تمامی دعاوی  پرونده های حقوقی و کیفری شما عزیزان را با حضور مترجم در محاکم می‌پذیرند و همچنین اگر به هر دلیلی توسط پلیس در استانبول دستگیر شدید بهترین کار قبل از رفتن به محکمه و همچنین قبل از دیپورت شدن به خارج از ترکیه اتخاذ یک وکیل حاذق میباشد .وکلای مجرب ترک در مجموعه ایستاایران آماده کمک به شما در تمام اوقات میباشند، 

وکالت چه نوع شغلی است؟
همانطور که از تعریف مشخص می شود، شغلی است که مستلزم سرعت و اهتمام شدید است، همانطور که از تعریف می توان فهمید که کسانی که در حقوق، حقوق و مسائل حقوقی خواستاران را راهنمایی می کنند، به حرفه دفاع می پردازند. حقوق دیگران در محاکم، سازمانهای دولتی یا سازمانهای خصوصی و دارای شرایط مقرر در قانون برای این امر باشد. کلمه وکیل از فرانسوی یا ایتالیایی (avvocato) وارد زبان ما شده است. ریشه اصلی این کلمه لاتین (advocatus) است. فعل advocare در لاتین به معنای کمک خواستن است. مکان و زمان حرفه وکالت اغلب نامشخص است. وکیل همیشه کار می کند، حتی در تعطیلات.
این حرفه که نه تنها از منافع مردم دفاع می کند، به دلیل قوانین حرفه ای که می خواهد، بسیار سنگین است. در چارچوب اخلاقی که وکیل موظف به رعایت آن است، کارشان سنگین تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. وکیل ابتدا باید به وظیفه مراقبت عمل کند. همانطور که در ماده 14 قواعد هاوانا آمده است، وکلای دادگستری ضمن حمایت از حقوق موکلان خود و تلاش برای تحقق عدالت، به دنبال ارتقای حقوق بشر و آزادی های اساسی شناخته شده توسط قوانین ملی و بین المللی هستند و آزادانه و با پشتکار مطابق با قانون عمل می کنند. و استانداردهای پذیرفته شده و قوانین اخلاقی حرفه وکالت. زمانی که رضایت مادی و معنوی فراهم شود، حرفه ای چالش برانگیز اما لذت بخش است. در متن توضیح داده شده، به اختصار به بیان وظایف و مسئولیت های وکلا می پردازیم.
وکلا به عنوان رکن اساسی در اجرای عدالت همواره حافظ آبرو و حیثیت حرفه خود هستند.
آنها موکلان خود را در مورد حقوق و تعهداتی که دارند و عملکرد سیستم حقوقی را تا حدی که به حقوق و تعهدات موکلان مربوط می شود آگاه می کنند.
آنها اقدامات قانونی را برای ارائه انواع کمک به مشتریان خود و حمایت از حقوق آنها انجام می دهند.
به مشتریان خود در برابر دادگاه ها، دادگاه ها و در صورت لزوم مقامات اداری کمک کنند.
وکلا همیشه به منافع موکلان خود احترام می گذارند،
وکلای دادگستری ضمن حمایت از حقوق موکلان خود و تلاش برای تحقق عدالت، سعی در ارتقای حقوق بشر و آزادی های اساسی شناخته شده توسط قوانین ملی و بین المللی دارند و آزادانه و مجدانه مطابق با قانون و موازین پذیرفته شده و قواعد اخلاقی حرفه وکالت عمل می کنند. .

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link