00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

اجاره روزانه آپارتمان، هتل آپارتمان، هتل
اجاره روزانه آپارتمان، هتل آپارتمان، هتل

1400/12/05

اجاره روزانه آپارتمان  و رزرو هتل و یا هتل آپارتمان برای مسافرانی که به استانبول عزیمت می‌کنند

لطفا یک هفته قبل از عزیمت به استانبول برای رزرو آپارتمان و یا هتل با ما در تماس باشید ، آپارتمان‌ها همیشه خالی نیست به همین دلیل باید از قبل رزرو کنید و مبلغ اجاره را از قبل به حساب مدیریت مجموعه ایستاایران بنام MOHAMMADHOSSEIN SARRAFPOUR واریز نمایید. 

آپارتمانهای یک تا ۴ خوابه در مرکز شهر  , تکسیم ، شیشلی ، بشیکتاش  وسایر مناطق آماده تحویل به شما مسافرین عزیز میباشد

☎️ 00905384154343 ( واتساپ، تلفن)

مزایای اقامت در خانه های اجاره ای روزانه چیست؟
اجاره روزانه آپارتمان اجاره ای یکی از پرطرفدارترین انواع اقامتگاه ها به خصوص اخیرا می باشد. اجاره آپارتمان اجاره ای روزانه که در میان ترندها قرار دارد، از لحاظ آسایش و هزینه نسبت به انواع اقامتگاه ها مانند هتل ها، بوتیک هتل ها و هاستل ها مزیت بیشتری دارد. اقامت در شهر بزرگی مانند استانبول، چه برای تعطیلات با خانواده یا دوستان و چه برای تجارت، امری پرهزینه است. شما می توانید در آپارتمان های اجاره ای روزانه در نقاط مختلف استانبول مانند اسنیورت، آپارتمان های اجاره ای روزانه در اسنیورت، آپارتمان های اجاره ای روزانه در عمرانیه، آپارتمان های اجاره ای روزانه در باغجیلار، آپارتمان های اجاره روزانه در بیلیکدوزو، آپارتمان های اجاره ای روزانه در آتاشهیر و اجاره روزانه اقامت کنید. آپارتمان در Güneşli، هم راحت و هم با قیمت های مقرون به صرفه تر. "مزایای اقامت در خانه های اجاره ای روزانه چیست؟" در این مقاله با عنوان مزایای اجاره آپارتمان روزانه را برای شما شرح داده ایم.
مزایای اجاره خانه برای اجاره روزانه
در این آپارتمان ها که می توانید روزانه یا چند روزه اجاره کنید. علاوه بر کالاهای الکترونیکی، کالاهای سفید، نیازهای حمام و توالت، ظروف آشپزخانه، مبلمان و غیره مورد نیاز شما، امکان بهره مندی از امکانات موجود در ساختمان وجود دارد.
اقامت در آپارتمان های اجاره ای روزانه; هزینه کمتری نسبت به اقامت در مشاغلی مانند هتل ها و بوتیک هتل ها دارد.
علاوه بر سفرهای تعطیلات شما، خانه اجاره ای روزانه شما فرصت اقامت راحت تری را برای سفرهای کاری یا سفرهای سلامتی شما به ویژه برای سفرهای شما به کلان شهرهایی مانند استانبول، آنکارا، آنتالیا و ازمیر ارائه می دهد.
مناطق اقامتی مانند هتل های بوتیک، هتل ها یا خوابگاه ها؛ شامل مناطق شلوغ و مشترک است. اقامت در مناطقی که این مناطق در دسترس هستند ممکن است باعث ناراحتی شود. شما می توانید با اجاره خانه اجاره ای روزانه، آپارتمان اجاره ای روزانه یا اقامتگاه اجاره ای روزانه از ISTAIRAN که یک منطقه خصوصی را فراهم می کند، یک اقامتگاه آرام داشته باشید.
در محیط آپارتمانی که اجاره می کنید; می توانید با استفاده از آشپزخانه غذای مورد نظر خود را تهیه کنید، این فرصت را داشته باشید که در محیط خانه آرام و آرام بخوابید و اقامتی آرام و راحت را با آسایش خانه تجربه کنید.
با اجاره یک آپارتمان روزانه، شما بر اساس تعداد آپارتمان هایی که اجاره می کنید، هزینه پرداخت می کنید، نه تعداد افراد مانند هتل ها یا بوتیک هتل ها.
با توجه به تعداد افراد ماندگار؛ شما می توانید تعداد اتاق ها و اندازه آپارتمان را در آپارتمان روزانه ای که اجاره می کنید انتخاب کنید.
در خانه هایی که روزانه اجاره می کنید، نظافت قبل از شروع اقامت شما انجام می شود.
با ISTAIRAN که با آپارتمان های زیادی در بسیاری از مناطق استانبول خدمات ارائه می دهد، می توانید آپارتمان هایی را پیدا کنید که در آن احساس آرامش کنید، و خانه هایی برای اجاره روزانه!  با ISTAIRAN  از آرامش و آسایش لذت ببرید. برای دیدار با ما می توانید به  www.istairan.com مراجعه کنید. می توانید با شماره  00905384154343 با ما تماس بگیرید!
البته برای رزرو آپارتمانهای ما باید یک هفته قبل از عزیمت به استانبول با ما تماس بگیرید و تاریخ ورود خود به استانبول را اعلام بفرمایید و مبلغ اجاره مدت زمان سکونت خود در آن آپارتمان را از قبل پرداخت نمایید

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link