00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

بیمارستان‌ صحرایی ترکیه در مرز اوکراین و رومانی زخم‌های قربانیان جنگ را التیام می‌بخشد
بیمارستان‌ صحرایی ترکیه در مرز اوکراین و رومانی زخم‌های قربانیان جنگ را التیام می‌بخشد

1400/12/19

 

بیمارستان صحرایی ترکیه متشکل از دو چادر در پایانه مرزی سیرت در شهر سوچه‌آوای رومانی در مرز اوکراین به خدمات رسانی بهداشتی و سلامتی به شهروندان ترکیه تخلیه شده از اوکراین و شهروندان اوکراینی ادامه می‌دهد.

واحدهای نجات مدیکال ملی وابسته به وزارت بهداشت ترکیه با حضور در این بیمارستان‌ها به طور شبانه روزی در هفت روز هفته دست‌های یاری ترکیه به سوی قربانیان جنگ روسیه و اوکراین که از طریق اتوبوس‌ها به این منطقه می‌آیند دراز می‌کنند.

دکتر امراه آری، یکی از پزشکان این بیمارستان در گفت‌وگو با آناتولی در این زمینه با بیان این که به همراه 2 پزشک متخصص اورژانس، دو پزشکیار و 6 پرسنل بهداشت دیگر در این بیمارستان خدمات رسانی می‌کنند، اظهار داشت: به دلیل سفرهای بلند مدت و سردی هوا بیشتر با بیماری‌های عفونی دستگاه تنفس مواجه هستیم. همچنین مجروحینی که به دلیل انفجارها در مناطق جنگی آسیب دیده‌اند را نیز مداوا می‌کنیم.

آری ادامه داد: سازمان‌های کمک‌رسانی به خدمات در زمینه کمک‌های بشردوستانه ادامه می‌دهند. تنها بیمارستان صحرایی ترکیه در منطقه خدمات رسانی می‌کند. در این جا تمامی روند درمانی که در یک بیمارستان دولتی انجام می‌گیرد را محقق می‌کنیم.

وی گفت: بخش اورژانس دارای 6 تخت‌خواب و بخش مراقبت‌های اورژانسی دارای 8 تخت‌خواب است. صلیب سرخ و سایر سازمان‌های مردم نهاد نیز بیماران مراجعه کننده را به بیمارستان ما منتقل می‌کنند. ما حتی این ظرفیت را داریم که بیمارانی که دچار ایست قلبی شده‌اند را نیز احیا کنیم./خبرگزاری آناتولی 

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link