00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

صادرات بخش مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی ترکیه رکورد جدیدی ثبت کرد
صادرات بخش مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی ترکیه رکورد جدیدی ثبت کرد

1401/04/22

استانبول/ خبرگزاری آناتولی

بر اساس داده‌های انجمن صادرکنندگان مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی استانبول، صادرات این بخش با ثبت رکوردی جدید در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 30 درصدی به 4,1 میلیارد دلار رسیده است.

صادرات بخش مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی ترکیه در ماه ژوئن نیز با 30.7 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 2021 به 801 میلیون دلار رسید.

صادرات کاغذ و کارتن نیز در نیمه نخست امسال به 1.53 میلیارد دلار رسید که افزایش 47 درصدی را رقم زده است.

علی‌جان دوران، معاون رئیس انجمن صادرکنندگان مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی استانبول در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اظهار داشت: سال 2021 را با عملکردی قوی و فراتر از انتظار به پایان رسانده بودیم. امسال نیز بهتر از آن در مسیر درست حرکت می‌کنیم.

دوران با بیان اینکه در نیمه اول سال 2022 با تاسیس کارخانه‌های جدید و سرمایه گذاری‌ها متعدد در داخل و خارج از کشور پتانسیل خود را افزایش داده‌اند، گفت که جنگ روسیه و اوکراین و سایر تحولات منطقه‌ای تاثیر چندانی بر صادرات بخش مبلمان، کاغذ و محصولات جنگلی ترکیه نداشته است.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link