00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

نشست هیات بلند پایه اقتصادی ترکیه و امارات در استانبول
نشست هیات بلند پایه اقتصادی ترکیه و امارات در استانبول

1401/04/22

استانبول/خبرگزاری آناتولی

هیات بلندپایه اقتصادی امارات متحده عربی با حضور سلطان احمد الجابر، وزیر صنعت و فناوری‌های پیشرفته، ثانی بن احمد زیودی، وزیر مسئول دولت در امور تجارت خارجی و رئیس سازمان فضانوردی، سارا بنت یوسف امیری، وزیر مسئول دولت در امور آموزش عمومی و فناوری‌های پیشرفته با هیات ترکیه‌ای به ریاست مصطفی وارانک وزیر صنعت و فناوری کشور در کاخ دلمه باغچه استانبول دیدار و زمینه‌های سرمایه‌گذاری متقابل را مورد بررسی قرار دادند.

وارنک پس از دیدار دو جانبه با سلطان احمد الجابر وزیر صنعت و فناوری‌های پیشرفته امارات درباره این نشست به خبرنگاران گفت: این دیدار تاثیر مهمی در همکاری‌های دو کشور در زمینه‌‌های صنعت، سرمایه‌گذاری و فناوری خواهد داشت. همزمان با دیدارها، همایش سرمایه‌گذاری با حضور شرکت‌های خودروسازی، پتروشیمی، ماشین آلات، مواد غذایی، بهداشی، سلامت، تجارت الکترونیکی و غیره برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به ارزیابی زمینه‌های همکاری بین دو کشور گفت: امروز در راستای گسترش همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های فناوری‌های علوم فضانوردی و نحوه اجرای آن نیز یادداشت تفاهم امضا خواهیم کرد.

بوراک داغلی اوغلو، رئیس دفتر سرمایه‌گذاری ریاست جمهوری، دکتر طاها قوچ رئیس دفتر تحول دیجیتالی این نهاد به همراه معاونین وزیر صنعت و فناوری ترکیه نیز در این همایش حضور پیدا کردند.






این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link