00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

کارشناس آمریکایی: تلاش ایران برای ارسال پهپاد به روسیه سیاسی است
کارشناس آمریکایی: تلاش ایران برای ارسال پهپاد به روسیه سیاسی است

1401/04/22

تهران/ خبرگزاری آناتولی

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران با متهم کردن واکنش‌ها و اعتراضات شهروندان این کشور نسبت به ابلاغ مصوبه عفاف و حجاب به «هدایت از خارج»، گفت: طبیعتا آن‌ها مقاصد مطلوبی در این حوزه دارند و به دنبال تحمیل یک فرهنگ غلط و منحط هستند و این را راه مقابله با اسلام و نظام اسلامی قرار داده‌اند. طبیعتا این‌ها مواردی است که تحمل نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «ایلنا»، وحیدی در این مورد اظهار داشت: موارد بسیار اندکی که پیدا می‌شود حتی در مقابل تذکرات ناصحانه، مشفقانه و محبت‌آمیز رعایت نمی‌کنند، تذکرات جدی‌تر داده می‌شود آنها هم خیلی‌هایشان بعد از این تذکرات متنبه می‌شوند و خودشان به مقررات توجه می‌کنند. ​​​​​​​

وی درباره نحوه رفتار نیروهای نظامی و امنیتی ایران با شهروندانی که پوشش مورد نظر حکومت این کشور را رعایت نمی کنند نیز تصریح کرد: موارد بسیار اندکی است که افرادی بسیار متجاهرانه و مصرانه می‌خواهند قانون‌شکنی کنند. این را باید فکر کنیم که چه کار کنیم اگر کسی مصر است که قوانین را اجرا نکند، عزیزان ما در فراجا اقداماتی را انجام خواهند داد که آن هم با رعایت نهایت کرامت انجام می‌شود اما گاهی فضاسازی‌هایی می‌شود و مقاومت‌هایی برای اجرای قانون و اعمال آن می‌شود که وقتی مقابل اعمال قانون ایستادگی می‌شود مثل این است که ماشینی با سرعت بیش از حد برود و پلیس جلوی آن را می‌گیرد نباید در مقابل اعمال قانون مقاومت کرد در این مورد هم همینطور است طبیعتاً نیروی انتظامی رعایت حداکثر اکرام را خواهد کرد.

گفتنی است، در چند روز گذشته هشتگی با عنوان «حجاب بی حجاب» در شبکه های اجتماعی فارسی زبان ترند شده است که زنان ایرانی را تشویق به به عدم رعایت پوشش مورد تائید حکومت ایران در اماکن عمومی می‌کند.

در این هشتگ از زنان ایرانی دعوت شده بود دیروز (سه‌شنبه 21 تیر) که در تقویم ایران با عنوان «روز عفاف و حجاب» نامگذاری شده، بدون حجاب مورد تایید حکومت ایران در سطح شهر رفت و آمد کنند.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link