00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

استقبال گسترده گردشگران انگلیسی از شهر موغلا ترکیه
استقبال گسترده گردشگران انگلیسی از شهر موغلا ترکیه

1401/04/21

موغلا/ خبرگزاری آناتولی

گردشگران انگلیسی که در سال‌های گذشته تعطیلات خود را در ترکیه گذرانده بودند، امسال نیز استان موغلا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند.

بیش از نیمی از گردشگران خارجی که طی 6 ماهه اول امسال برای گذراندن تعطیلات به استان موغلا سفر کردند٬ انگلیسی‌ها هستند.

شهر ساحلی موغلا علاوه بر طبیعت بکر و هتل‌های لوکس به دلیل جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نیز مورد توجه گردشگران قرار دارد. این شهر با ظرفیت 340 هزار تخت هتل در سال جاری میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.

ذکریا بینگول، مدیر فرهنگ و گردشگری موغلا در این راستا به خبرنگار آناتولی گفت: «گردشگران از کشورهای مختلف جهان برای گذراندن تعطیلات تابستانی به موغلا سفر می‌کنند. در ماه‌های آینده شاهد افزایش بیشتر گردشگران خواهیم بود.»

وی افزود: «تعداد گردشگرانی که در بازه زمانی 1 ژانویه تا 30 ژوئن امسال به موغلا آمدند به 887 هزار و 660 نفر می‌رسد. انگلیسی‌ها با 453 هزار و 863 نفر و روس‌ها با 73 هزار و 950 نفر در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند. آلمانی‌ها با 65 هزار و 92 نفر، لهستانی‌ها با 55 هزار و 255 نفر و هلندی‌ها با 31 هزار و 326 نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.»

بولنت اویسال، عضو هیئت مدیره فدراسیون هتلداران ترکیه و رئیس اتحادیه هتلداران فتحیه نیز گفت که حدود 20 سال است که گردشگران انگلیسی استان موغلا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

وی گفت: سرگرمی‌هایی مانند پاراگلایدرسواری، غواصی و سافاری با جیپ در این منطقه مورد استقبال گردشگران انگلیسی قرار گرفته است. انتظار داریم یک میلیون و 250 هزار گردشگر انگلیسی امسال از فرودگاه دالامان وارد موغلا شوند.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link