00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

املاک(خریدوفروش واجاره) مسکونی،تجاری
املاک(خریدوفروش واجاره) مسکونی،تجاری

1400/11/20

اگر مدتی برای خود  دوراز ملک بودید میتوانیم مطمئن شدن امنیت برای شما و از تمیز بودن سایر خدمات و به بررسی ملکتان بپردازیم ما به همراه اتومبیل شما را به اماکن تجاری و شما را در خرید کمک خواهند کرد .
.ما شما را در پرداخت مالیات-شارژ- آب و برق و غیر …. کمک خواهیم کرد

.اگر قصد اجاره دادن ملکتان را دارید کافیست به ما بگویید تا ما برای ملک شما بازاریابی راه هاه
زمانی که قصد بازگشت به ملکتان را داشتید به ما اطلاع دهید تا فردی را برای تمیز کردن و تهویه ی هوای خانه بفرستیم و در صورت درخواست به هزینه ی خودتان موارد لازم را برای ملکتان خریداری کرده

طبیعتاً برای شما خیلی راحت نیست که در نظر بگیرید که  از کجا بخرید و کدام یک از ویژگی های ملک ارزش خوبی را برای شما خواهد داشت ، سرمایه گذاری می تواند وقت گیر و گیج کننده باشد و به خصوص هنگام خرید ملک در خارج از کشور ، چالش برانگیز است شما به عنوان یک خریدار املاک و مستغلات ممکن است از خودتان سؤالهای زیادی بپرسید. اما نگران نباشید شرکت املاک ایستا ایران برای راهنمایی و کمک به شما در کل مراحل است.

راهنمای گام به گام ما در مورد خرید ملک توسط مشاور املاک در ترکیه ، شما را در کل مراحل خرید ملک در ترکیه راهنمایی می کند ، از جستجوی املاک ایده آل تا اطمینان از تهیه مدارک در جهت و بستن معاملات مطمئن برای شما.

  .و درصورت نیاز راننده ای را برای جابه جای شما از فرودگاه به منزلتان میفرستیم

.اگر هر سرویس دیگری وجود دارد که شما نیاز دارید که در لیست  موجود  نیست ، لطفا دریغ نکنید و به ما بگویید .

 

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link