00905384154343

ساعت کاری 9 صبح تا 9 شب

istairan@gmail.com

به ما ایمیل دهید

صدور انواع بیمه نامه
صدور انواع بیمه نامه

1400/11/11

صدور آنی انواع بیمه نامه ها

 


کلمه "سلامتی همه چیز است" همیشه حقیقت خود را حفظ می کند. سلامتی در لیست اولویت‌های همه افراد، از نوزاد تا بزرگسالان 80 ساله است. حتی اگر بیماری وجود نداشته باشد، بررسی‌های معمولی که در مورد مسائل خاص نیاز دارید، شما را به دریافت مراقبت‌های بهداشتی راهنمایی می‌کند. در این صورت برای شما مفید خواهد بود که زمان و بودجه ای را که برای سلامت اختصاص می دهید در دستور کار قرار دهید و آن را ارزیابی کنید. شما از مزایای بیمه درمانی تکمیلی برخوردارید تا بتوانید از بیمارستان های خصوصی در موضوعات مختلف مانند معاینه، معاینه و تکنیک های تصویربرداری خدمات دریافت کنید. با پر کردن اطلاعات لازم، بدون اتلاف وقت پیشنهاد دریافت کنید و فوراً شروع به کشف امتیازات موجود در خط مشی کنید!


بیمه تکمیلی درمان چیست؟


هنگامی که صحبت از خدمات بهداشتی به میان می آید، بیمه درمانی تکمیلی به عنوان یکی از اقدامات توصیه شده برجسته است. "بیمه تکمیلی چیست؟" به عنوان موضوعی که اغلب می شنوید تبدیل شده است. ممکن است سوالی باشد که به دنبال پاسخ آن هستید. بیمه تکمیلی درمان (TSS) سیاستی است که به شما امکان می دهد خدمات درمانی را از موسسات بهداشتی خصوصی در شرایط مشخص شده دریافت کنید. این شامل سایر برنامه های کاربردی در محدوده معاینه، تجزیه و تحلیل، معاینه و درمان است. برای بهره مندی از این درخواست، بیمه شدن از سازمان تامین اجتماعی پیش نیاز است. به لطف بیمه درمان تکمیلی، از قبل در برابر بیماری هایی که برایتان پیش خواهد آمد، احتیاط کرده اید و به لطف پرداخت معقولی که انجام داده اید، از هزینه های کلانی که بعداً به وجود می آید، در امان خواهید ماند. زمانی که به بیمارستان ها مراجعه می کنید، پرداخت هزینه اندکی که همان هزینه مشارکت دولتی است، کافی است.


بیمه درمانی تکمیلی چه پوششی ارائه می دهد؟


بیمه درمانی تکمیلی خصوصی را می توان از نظر دو پوشش مختلف در نظر گرفت که عبارتند از درمان سرپایی و درمان بستری. شما می توانید خدماتی مانند معاینه، معاینه، تجزیه و تحلیل، تکنیک های تصویربرداری، فیزیوتراپی و روش های جراحی ساده را در محدوده پوشش درمان سرپایی دریافت کنید. با پوشش درمانی بستری، می‌توانید از خدمات درمانی که بیش از 24 ساعت طول می‌کشد، خدمات دیالیز، شیمی‌درمانی، رادیوتراپی و همچنین هزینه‌های همراه دریافت کنید. در بیمه نامه خود فقط می توانید از پوشش درمانی بستری بهره مند شوید، اما نمی توانید به تنهایی پوشش درمانی سرپایی داشته باشید. TSS همچنین تراکنش های شما را در اورژانس پوشش می دهد. یکی از موثرترین خدمات TSS خط تلفن 24/7 آن است. اگر شرکت بیمه شما چنین خدماتی را ارائه می دهد، می توانید با اتصال به خط تلفن، در مورد مشکلی که دارید با پزشکان تماس بگیرید.


آیا بیمه تکمیلی درمان جراحی را پوشش می دهد؟


همچنین می توانید از خدمات جراحی در محدوده بیمه درمانی تکمیلی خصوصی بهره مند شوید. بیمه شما چک ها و آزمایش های قبل و بعد از عمل، هزینه های بستری و حتی هزینه های یک همراه شما را پوشش می دهد. هزینه های اندام مصنوعی، تجهیزات پزشکی کمکی مانند عصا یا بانداژ در از دست دادن اندام به دلیل بیماری یا حادثه و هزینه هایی که نیاز به مراقبت در منزل پس از بستری در بیمارستان دارند نیز مشمول بیمه نامه می شوند. در اینجا مهم است که پزشک گزارش مربوط به ضرورت وضعیت مربوطه را تهیه کند و شرکت بیمه در اختیار سازمان قرار دهد.


آیا بیمه درمانی تکمیلی هزینه های بارداری و زایمان را پوشش می دهد؟


سیاست های عادی TSS شامل هزینه های بارداری و زایمان نمی شود. با این حال، می توانید با ضمانت تولد از برخی خدمات بهره مند شوید که می توانید به بیمه نامه اضافه کنید. اگر به فکر شروع TSS بعد از بارداری هستید، شرکت های بیمه روش های مختلفی در این زمینه دارند.


بیمه درمانی تکمیلی چه چیزی را پوشش می دهد؟


در حالی که پوشش های بیمه درمانی تکمیلی بسته به شرکت بیمه و سیاست انتخابی متفاوت است، خدماتی وجود دارند که عموماً تحت پوشش نیستند. خدمات خاصی مانند درمان‌های دندانپزشکی، درمان‌های روان‌شناختی، هزینه‌های دارویی، رویه‌های متخصص تغذیه، مداخلات زیبایی‌شناسی و آزمایش شنوایی تحت پوشش TSS نیستند. اگرچه فرآیند چک آپ شامل پوشش اصلی نمی شود، اما در پوشش رایگان اضافی برخی از شرکت های بیمه قرار می گیرد. بنابراین، شما این فرصت را خواهید داشت که یک بار در سال معاینه شوید. هزینه های درمان شما، مانند جراحی، برای بیماری های شما که قبل از شروع بیمه نامه تعیین شده اند، تحت پوشش TSS نیستند. TSS فقط برای بیماری هایی که پس از شروع سیاست تشخیص داده می شوند خدمات ارائه می دهد. از آنجایی که این یک نوع بیمه کاملا انفرادی است، اعضای خانواده شما را تحت پوشش قرار نمی دهد. بنابراین برای بهره مندی خانواده های شما از خدمات موجود باید سیاست جداگانه ای برای آنها صادر شود. روش های طب جایگزین نیز از جمله معاملاتی هستند که مشمول این بیمه نامه نمی شوند.


حقوق اضافی بیمه درمانی تکمیلی


پوشش های اصلی خالص در بیمه نامه درمان تکمیلی مشخص شده است. با این حال، بسته به شرکت بیمه، ممکن است حقوق اضافی دیگری نیز داشته باشید که می توانید چند بار از آن بهره مند شوید. شما می توانید از خدماتی که می توانید سالی یک بار در مورد مسائل خاصی مانند متخصص تغذیه، چک آپ، کنترل عمومی، بسته دندانپزشکی و مشاوره روانشناسی دریافت کنید، بهره مند شوید. در صورت نیاز به ادامه درمان پس از این حقوق یکبار مصرف، ممکن است تخفیفی با نرخ مشخصی نیز به شما ارائه شود. به عبارت دیگر می توان به این نکته اشاره کرد که مسائل زیادی وجود دارد که بیمه تکمیلی درمان شما را ممتاز می کند.


تفاوت بین بیمه درمانی تکمیلی و بیمه درمانی خصوصی چیست؟


در حالی که بیمه درمانی تکمیلی امکان دریافت خدمات از موسسات بهداشتی طرف قرارداد با SGK را فراهم می کند، بیمه درمانی خصوصی چنین الزامی را ندارد. به عبارت دیگر می توانید از موسسات بهداشتی که قراردادی با SGK ندارند در محدوده بیمه سلامت خصوصی خدمات دریافت کنید. از آنجایی که TSS با پشتیبانی SGK تکمیل می شود، از نظر حق بیمه پرداختی شرایط مطلوب تری دارد.


قیمت های بیمه درمان تکمیلی چگونه تعیین می شود؟


در طول فرآیند پیشنهاد بیمه درمانی تکمیلی، برخی از اطلاعات در مورد شما در نظر گرفته می شود. برخی از عوامل مانند سن، قد و وزن، و بیماری های موجود، برای قیمت بیمه درمان تکمیلی تعیین کننده هستند. علاوه بر این، بیمه درمان تکمیلی دسته بندی های خاص خود را دارد. شرکت های بیمه ممکن است با نام گذاری متفاوت بیمه نامه هایی که در جزئیات تغییر داده اند، بیش از یک گزینه را به شما پیشنهاد دهند. مثلا؛ تعداد معایناتی که می توانید در یک سال استفاده کنید یکی از عوامل تعیین کننده مقیاس قیمت بیمه درمان تکمیلی است. شرکت های بیمه ای که به شما اجازه می دهند از بیمارستان های بیشتری بهره مند شوید نیز می توانند این را در قیمت منعکس کنند. هر پوشش اضافی که به خط مشی اضافه می کنید مستلزم پرداخت هزینه اضافی است. قیمت بیمه درمان تکمیلی برای سال 2023 مانند هر سال مجدداً تعیین می شود. حق بیمه TSS نیز با در نظر گرفتن افزایش قیمت در هزینه تجهیزات، پرداخت‌های کارکنان و هزینه‌های عمومی مورد استفاده در حوزه مراقبت‌های بهداشتی، مجدداً ارزیابی می‌شود. اگر قبلاً یک بیمه نامه TSS دارید که از آن استفاده می کنید و می خواهید آن را تمدید کنید، شرکت های بیمه می توانند پرداخت های حق بیمه سودمند را برای شما تعیین کنند. در این مرحله یکی از عواملی که مورد توجه قرار می گیرد میزان بهره مندی شما از خدمات سلامت در سال گذشته و بیماری های تشخیص داده شده است.


بیمه درمان تکمیلی در کدام بیمارستان ها معتبر است؟


بیمارستان هایی که بیمه درمان تکمیلی در آنها معتبر است، بیمارستان هایی هستند که شرکت بیمه با آنها قرارداد دارد. بیمارستان ابتدا باید با SSI توافق داشته باشد. دریافت خدمات از شرکت های بیمه ای که با بیمارستان های بیشتری قرارداد دارند می تواند شما را سودمند کند. یا اگر موسسه درمانی خاصی وجود دارد که می خواهید به آن مراجعه کنید، می توانید در مورد این بیمارستان پرس و جو کنید. لیست بیمارستان های طرف قرارداد را می توانید با وارد کردن اطلاعات استان و منطقه در سایت شرکت های بیمه مشاهده کنید. هنگامی که به بیمارستان مراجعه می کنید، باید به پرسنل اطلاع دهید که بیمه درمانی تکمیلی دارید و نام شرکت بیمه. TSS اطلاعاتی نیست که مانند بیمه معمولی شما مستقیماً از سیستم قابل مشاهده باشد، بنابراین باید جداگانه استعلام شود.

لازم به توضیح میباشد قیمت بیمه ها به نسبت پوشش مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات و پوشش‌ دهی بیماری‌ها با هم متفاوت میباشد ، پس قبل از گرفتن هر نوع اقامت سعی کنید از بهترین بیمه ها استفاده کنید نه از ارزانترین بیمه ها

 
این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :

حامی این سایت مجموعه فروشگاهی هلند کالا میباشد.
هلند کالا عرضه کننده کیف، کفش و پوشاک بصورت مستقیم از هلند به ایران حامی کسب و کارهایی است که دارای مجوز فعالیت میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت حمایتهای کاملا رایگان به آدرس زیر مراجعه نمایید.

اطلاعات تکمیلی
نظرات
محسن قانع

6 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم یک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
آرا بیگی

8 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
حمید اکبری

10 ساعت قبلیک متن مرتبط در زمینه عنوان مورد نظر را در این بخش می نویسیم

پاسخ
پیام بگذارید

matn link